Dana 29. svibnja 2025. u prostorijama Turisčke zajednice grada Umaga održan je prvi radni sastanak predstavnika gore navedenih organizacija.
Turisčka zajednica Grada Umaga, ORA Krasa i Brkina, Zavod za turizam Nova Gorica i Vipavska dolina, Udruge Julijske Alpe i Promoturismo FVG iz Italije po prvi su put ETC-u prijavile zajednički projekt pod nazivom Alps2Adriac za zajedničku promociju na tržištu SADa. Kampanja će se provodi ove godine, a podržala ju je i Europska putnička komisija (ETC) koja će sufinancira 50% iznosa kampanje iz europskih fondova.
Kampanja će bi namijenjena američkim putnicima veće kupovne moći koji traže outdoor akvnos, lokalnu gastronomiju, ruralni turizam, te ih zanima kultura i povijest.
Naglasak će bi na izvansezonskim putovanjima, održivoj mobilnos, podršci lokalnim zajednicama i predstavljanje jedinstvene Alpe2Adriac desnacije tržištu SAD-a.
Kroz poslovni segment, kampanja ima za cilj pozicionira ove regije kao jedinstvenu desnaciju koja nudi autenčne i akvne doživljaje koje podržavaju lokalne zajednice, istovremeno prikazujući bogatu kulturnu i prirodnu bašnu koja se proteže od Jadranskog mora, preko Krasa i Vipavske doline do Julijskih Alpa.
Tekst: Turistička zajednica grada Umaga