Ovogodišnje, 13. izdanje Tjedna cjeloživotnog učenja, nacionalne obrazovne kampanje u organizaciji Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, obilježeno je bogatim programom i u Pučkom otvorenom učilištu ''Ante Babić'' Umag. Naime, kako je glavni je cilj kampanje osvješćivanje šire javnosti o važnosti cjeloživotnog obrazovanja, u Učilištu Umag je od 30.09. do 04.10. organizirano niz edukativnih sadržaja i prezentacija programa obrazovanja odraslih. Tjedan je započeo predstavljanjem programa osposobljavanja za sobarice i barmene u sklopu ILUS projekta te je svečano otvoren i promoviran novi, potpuno opremljeni, suvremeni praktikum za osposobljavanje budućih barmena.
Podršku nacionalnoj kampanji svojim su prisustvom na otvorenju dali gradonačelnik Grada Umaga Vili Bassanese, zamjenik gradonačelnika Ivan Belušić, predsjednica Upravnog vijeća Učilišta Eva Vrtovec, direktor Turističke zajednice Milovan Popović, pročelnici Barbara Krištofić Brenčić i Slaviša Šmalc te predstavnica Udruženja obrtnika Bujštine. Zahvaljujući nesebičnom angažmanu suradnika Učilišta Zorana Lukića, predsjednika Udruge konobara i barmena, Kristine Tolj, marketing – koordinatorice Udruge te posebno majstorskom umijeću Luke Jakšića, u novom praktikumu pripremljeni su prvi maštoviti, osvježavajući i veoma zanimljivi kokteli, koje su isprobali mnogobrojni posjetitelji.
Drugi je dan bio u znaku novih metoda poučavanja i podizanja kvalitete nastave Učilišta. U sklopu projekta BE.CO.ME., financiranog iz programa Erasmus+, djelatnice Učilišta, profesorice Antonela Frank Medica i Erika Blašković, su za nastavnike – vanjske suradnike održale diseminacijsku radionicu pod nazivom ''Obrnuta učionica''.
Trećeg i četvrtog dana održan je prvi modul serije edukacija pod nazivom ''Business classroom'', kojeg su pripremili i vodili Lejla Rizvanović, iz agencije za digitalni marketing i design Idigital te Mario Vitić iz tvrtke Mbricks Lego. Na prvom modulu mnogobrojnim zainteresiranima predstavljene su teme digitalnog, SEO i SEM te content marketinga, viralnog marketinga te operativnog managementa. Posjetitelji su tijekom dvodnevne edukacije dobili nova znanja i vještine iz područja digitalnog marketinga i organizaciji poslovanja općenito.
Tjedan cjeloživotnog učenja u Učilištu Umag zaključen je diseminacijskom radionicom ''Obrnuta učionica'' koja je po prvi puta okupila ravnatelje i djelatnike u obrazovanju odraslih sa područja Istarske županije: POU Poreč, POU Grada Rovinja, POU Vodnjan – Dignano, OU Diopter Pula te POU Labin. Radionicom su podijeljena znanja iz nove metode poučavanja u cilju da primjenom ove suvremene metode poučavanja i ostala istarska učilišta podignu kvalitetu nastave u svojim ustanovama.
Učilište Umag nastojalo je ove godine pridonijeti općem cilju 13. Tjedna cjeloživotnog učenja - ukazati na raznolikost cjeloživotnog učenja i veliki broj oblika i načina kojima se ono ostvaruje.