Obavještavamo podnositelje Zahtjeva za kupnju stana po Programu društveno poticane stanogradnje, koji u prvom krugu nisu bili u mogućnosti odabrati odgovarajući stan, a potpisali su Izjavu da i dalje ostaju na Listi reda prvenstva, da će se drugi krug odabira stanova, održati:
dana 28. i 29. srpnja 2022.
u Gradskoj vijećnici Grada Umaga, u ulici G. Garibaldi 6
prema točno utvrđenom rasporedu i satnici koja se nalazi u prilogu
Kod odabira stana podnositelji Zahtjeva moraju sa sobom ponijeti osobnu iskaznicu i kreditnu sposobnost od banke. Podnositelji Zahtjeva koji iz bilo kojeg razloga neće moći prisustvovati odabiru stana, mogu pisano opunomoćiti svojeg bračnog druga ili izvanbračnog partnera navedenog u Zahtjevu za kupnju. Ukoliko opunomoćuju drugu osobu, punomoć mora biti ovjerena kod javnog bilježnika.
Ukoliko je u međuvremenu došlo do povećanja obiteljskog domaćinstva (ženidba, udaja, rođenje ili slično), obavezno ponijeti za novog člana (bračnog partnera):
• osobnu iskaznicu,
• uvjerenje o prebivalištu
• vjenčani list ili Izjava o izvanbračnoj zajednici ovjerena kod javnog bilježnika
• POTVRDU OPĆINSKOG SUDA U PAZINU-STALNA SLUŽBA U BUJAMA-ZEMLJIŠNOKNJIŽNI ODJEL BUJE da ne dolazi upisan kao vlasnik nekretnina u zemljišnim knjigama Općinskog suda u Pazinu zemljišnoknjižni odjel Buje, na području Grada Umaga (ne starije od 18.07.2022.)
• Za rođenje djeteta - ponijeti Izvod iz matične knjige rođenih.
Napomena:
Kako zbog eventualnog kašnjenja ne bi došlo do nemogućnosti odabira pripadajućeg stana
MOLIMO SVE PODNOSITELJE ZAHTJEVA DA SE PRIDRŽAVAJU TOČNO ODREĐENE SATNICE I RASPOREDA ODABIRA STANA
Za sve informacije podnositelji zahtjeva mogu se obratiti na:
Telefon: 052 702 951; 052 702 972; 052 702 930
Mail: diego.bankovic@umag.hr