U uvjetima ekonomske krize, smanjenja potrošnje i pada obujma poslovanja uzrokovane pojavom pandemije virusa Sars-CoV2, a u svrhu pomaganja zakupnicima u zadržavanju radnih mjesta te opstanku na tržištu, gradonačelnik Grada Umaga Vili Bassanese potpisao je još jednu važnu odluku za sve korisnike gradskih poslovnih prostora.
Naime, nakon što je Odlukom Gradskog vijeća Grada Umaga za prva tri mjeseca 2021. godine najamnina zakupnicima gradskih poslovnih prostora bila umanjena za 50%, ovih su dana na adrese zakupaca stigli računi za travanj, svibanj i lipanj.
Kako je gradonačelnik uslijed zaraze koronavirusom bio duže vremena odsutan prvi je potez pri povratku na radno mjesto bio donošenje Odluke kojom će se računi umanjiti za 30% za iduća tri mjeseca, a sukladno njegovim ovlastima.
Tako će u idućih nekoliko dana zakupci zaprimiti Odobrenje na izdane račune u iznosu od 30%, za razdoblje od 01.04.2021. godine do 30.06.2021. godine.
Umanjenje se odnosi na sve zaključene ugovore o zakupu poslovnih prostora, osim na ugovore o zakupu temeljem kojih se u poslovnih prostorima obavljaju djelatnosti banaka i ljekarničke djelatnosti, budući da navedene djelatnosti tijekom cijele godine posluju visoko profitabilno, osim ako ne dokažu pad prihoda od minimalno 20% posto u odnosu na isti mjesec prethodne godine. Pravo na umanjenje također se ne odnosi na djelatnosti političkih organizacija budući da plaćaju zakupninu u minimalno utvrđenom iznosu.
„S obzirom na nastale otežane uvjete poslovanja, smanjenja potrošnje i prihoda poslovanja, a u svrhu poticanja poduzetništva i pomaganja zakupnicima, želimo doprinijeti zadržavanju radnih mjesta te opstanku zakupnika na tržištu“ naglasio je Bassanese te dodao kako Grad Umag od pojave same pandemije čini sve što je u njegovoj nadležnosti i ingerenciji da barem malo svojim gospodarstvenicima olakša zaista teško razdoblje.